Tuesday, February 25, 2014

Saya Rindu Awak


Assalamualaikum.. 
Agak lama aku menyepikan diri untuk rutin harian dan kerjaya aku sebagai seorang Senior Sales Exec. Mungkin ini rezeki yang Allah berikan , sebagai umatNya aku harus bersyukur . Tapi post kali ni 
SAYA RINDUKAN AWAK

Aku tak pasti sama ada dia sedar atau tidak kami semakin berjauhan . Mungkin sebab aku yang larikan diri atau sebab kesibukkan masing-masing bekerja . Tapi aku rasakan sebab aku larikan diri dan tak whatapp dengan dia. 

Aku buat semua tu bersebab bukan sengaja untuk jauhkan diri dari dia. Tapi aku tak tahu macam mana aku nak buang perasaan sayang dan cinta aku pada dia . Mungkin dengan cara ini aku akan lupakan dia , tapi tak mungkin aku akan lupakan dia kerana 24 jam dia ada dalam ingatan aku , cuma mungkin dia je .. 

Aku pasti bukan aku yang ada dalam fikiran dia dan hati dia .Hanya satu nama yang sentiasa berada dalam fikiran dia . Miss N*** ***** . Aku cuba buat dia lupakan wanita tersebut tapi aku gagal . Gagal kerana mungkin aku tak sehebat wanita tersebut . Mungkin wanita tersebut ada semua ciri-ciri yang dia mahukan atau wanita itu sempurna baginya . 

Tapi AKU RINDUKAN DIA !!! Bila tak whatapp hati ni sunyi sepi sebab tak ada siapa nak sakitkan hati aku dan buat aku rasa marah . Haha .. Kadang-kadang kelakar, walaupun apa yang dia cakap buat aku rasa sakit hati dan geram dengan sindiran dia . Saya harap awak rasakan apa yang saya rasakan . Saya hanya mampu pendam perasaan ini dan tak mungkin saya akan meluahkan nya pada awak . Sebab saya tak mampu untuk hadapi kenyataan jika saya bertepuk sebelah tangan . Kerana saya tak nak disebabkan perasaan cinta dan sayang ini , hubungan sahabat kita terjejas . 

Bagi saya hubungan sahabat itu lebih penting dari hubungan cinta dan sayang . 


No comments:

Post a Comment