Sunday, January 12, 2014

Pertolongan Dihulur

Assalamualaikum,

 Post kali ini hanya sekadar berkongsi perasaan. Entah kenapa ia berlaku dalam diri ? Banyak halangan dan nasihat dari insan tersayang yang dekat dan sentiasa disisi bertanyakan soalan yang sama > Apa yang saya dapat apabila saya tolong dia ? :: Saya tiada jawapan untuk soalan itu tapi yang saya tahu , Saya Akan Rasa Gembira Kerana Dapat Tolong Dia . !!! Saya cuma harap persahabatan kami akan kekal hingga akhir hayat .

   Bagi saya persahabatan itu lebih penting kerana kadang-kadang sahabat tahu akan apa masalah yang kita hadapi . Dan kadang-kadang ia amat melucukan . :) :)

   Tiada balasan yang saya ingin minta dari dia jika dia telah berjaya dan mendapat kesenangan hidup. Kerana bagi saya jika kita minta balasan, pertolongan yang dihulurkan bukan pertolongan yang ikhlas . Hanya sebab ingin meminta balasan tak kira zahir atau batin .

No comments:

Post a Comment