Monday, November 3, 2014

Ekonomi Semasa !

Assalamualaikum.. 

Tajuk kali ni macam agak serius ? Tapi tak la serius sangat cuma penting dalam kehidupan semua orang di dunia ini yang menggunakan WANG. 
 
                     Walaupun kerja ada jawatan atau gajinya lumayan sikit la, contohnya macam aku . Heee :P tapi tak lah lumayan sangat . Masih nak buat keje lain atau berniaga . Dulu bukan tak pernah berniaga cuma bila dah mula kerja memang rasanya tak sempat dan tak menang tangan . Macam2 nak buat dalam satu hari . Lagi2 kerja aku yang sekarang ni makan banyak masa . Nak jumpe client, nak pergi site, nak pergi office rasa macam fed up . Tapi rezeki kan .. 

    Memang tak nafikan kalu aku betul2 kerja dan fokus dalam sebulan aku boleh ada RM 3000 . Tapi company yang aku kerja ni lain sistem nya. So memang agak susah nak dapat 3K sebulan . 

     So sekarang ni aku dah habis fikir2 . Aku kene buat bisnes . Tak boleh nak harapkan satu je . Memang patah kaki dibuatnya. Insyaallah , doa2kan semuanya berjalan dengan lancar . AMINN

No comments:

Post a Comment