Friday, August 9, 2013

Redha Dengan Ketentuan-Nya



Assalamualaikum...

Dihati ini hanya Tuhan yang tahu betapa terluka apabila kau hantar gambar tersebut. Aku ingin menjerit agar semua tahu yang aku benar-benar terluka . Bagai dihiris .. Tapi apa daya aku untuk lakukan semua ini ?sedangkan aku bukan sesiapa dimata kau apatah lagi dihati kau . Dengan air mata aku meluahkan segalanya. Aku sendiri kurang pasti adakah aku redha atau aku pasrah dengan liku-liku dugaan yang Allah berikan ? Genggam erat tangan ini dan katakan pada aku, yang aku hanya bertepuk sebelah tangan selama ini ..

*aku redha jika ini ketentuan yang Allah berikan pada aku. Aku tetap akan menjadi sahabat yang baik untuk dia. Biarlah hati ini berkata sendiri dan biarlah hati ini berbicara. Aku ikhlas dengan semua ini. Kerana aku tahu setiap yang berlaku ada hikmahnya dan apa yang berlaku akan ada pembalasannya . 





No comments:

Post a Comment