Sunday, August 5, 2012

"KPTM BANGI"



 SELAMANYA DALAM KENANGAN !!!! 
"KPTM BANGI THE BEST" !!!
KPTM BANGI ??? why??? Bila aku dapat je surat tawaran KPTM Bangi, aku terus tak fikir apa-apa lagi. Mungkin kat sinilah rezeki aku. Walaupun jauh dari negeri kelahiran aku MELAKA tapi hati sudah terpaut, apa boleh buat kan? Huhu..  Tapi banyak lagi surat tawaran yang aku dapat, tapi kenapa di sini?? Takdir Allah telah menemukan aku dengan kawan-kawan dan lecturer yang baik dan sporting.  Disini juga minda dan hati aku terbuka untuk mengenali pelbagai ragam manusia..If u ever need a hand, i'm here !! Apabila datang kesusahan dan kepayahan,di situlah nyata kawan dan lawan...  kawan gembira memang banyak, kawan sedih boleh kira dengan cari je kn? Tapi kira aku ni memang beruntunglah, roommate  dan classmate aku semuanya terbaik.~~ Section 23 memang best !! Setiap hari ada je perkara gila yang berlaku dalam kelas 2. Sampai kadang-kadang aku jadi PANAS..  Tapi bab roommate, AKU SAYANG SEMUA !!!  Mardiah, Anis, Kak Ina, Fae, dan Nadira. Aku dah anggap semua satu family. Aku harap korang semua yang mengenali diri yang banyak kekurangan ni (nurul fatini) tak akan lupakan aku ok. Aku rindu sangat-sangat kenangan kita bersama. 

KPTM- Hebat

UITM-Jaya                          <-------------------
Bangi-Mantap
Kata-kata yang tak akan aku lupakan.. 


sekian.... 



No comments:

Post a Comment